خانه / علوم انسانی / تحقیق نقش زن در جامعه

تحقیق نقش زن در جامعه

دانلود رایگان تحقیق نقش زن در جامعه ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق نقش زن در جامعه “را از فایل می  دانلود نمایید.


فایل : word قابل ویرایش و آماده چاپ تعداد صفحه :۴۵ براي درك وضعيت زنان در ايران و نقش آنها در زندگي سياسي بايد بستر تاريخي ـ اجتماعي و مسائل بنيادين، مانند مقام و منزلت زن در جامعه، ملهم از مجموعة ارزشها، اعتقادها و باورها، حضور تاريخي مستقيم و غير مستقيم آنها در سياست و نقش‌آنها در تحولات اجتماعي ـ سياسي كه همگي عناصر اساسي در پديد آوردن فرهنگ سياسي جامعه است را مدّ نظر داشته باشيم، وضعيت حال هر پديده اجتماعي بدون شناخت پيشينة تاريخي و عقايد و ارزشهاي حاكم بر جامعه ميسر نيست. كشور ايران كه در طول تاريخ خود، همواره از مراكز مهم تمدن دنيا با فرهنگ و تمدني شكوفا و غني به حساب آمده است. زنان به عنوان نيمي از جمعيت جامعه نقش مهم و اساسي در شكل گيري و گسترش تحولات اجتماعي، سياسي، اقتصادي، مذهبي و … اين مرز و بوم داشته اند. البته اطلاعات و دانستني ها دربارة وضعيت زنان در ايران مانند همه نقاط جهان كم و گاهي متناقض است و از طرف ديگر، تاريخ سياسي زنان از تاريخ سياسي مردان جدا نيست و همه تواريخ حول محور پادشاهان نوشته شده است. …

این محصول ارزشمند “تحقیق نقش زن در جامعه  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند 102 صفحه همراه با منابع بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق. 12 تعریف برند. 12 تعریف مدیریت برند. 13 تفاوت برند و محصول. 14 مدیریت استراتژیک برند. 17 ارزش ویژه برند. 19 روش های ارزیابی برند. 20 تئوری های ارزش ویژه برند. 22 تئوری ارزش برند کلر. 22 آگاهی از برند. 23 وسعت و عمق آگاهی از برند. 24 مزیت های آگاهی از برند. 25 تصویر ذهنی از برند. 25 برجستگی برند. 27 عملکرد برند. 28 تصویرسازی ذهنی از برند. 28 قضاوت نسبت به برند. 30 احساسات نسبت به برند. 31 همنوایی با برند. 32 نقاط اشتراک و نقاط افتراق. 33 وفاداری به نام تجاری.. 35 سبد برند. 35 ضرورت کاهش تعداد نام های تجاری.. 35 ضرورت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 36 محدودیت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 37 بسط برند. 38 مفهوم کلاسیک نام تجاری.. 39 شرایط تعمیم برند. 39 رعایت تناسب در تعمیم برند. 40 چک لیست تصمیم به تعمیم برند. 41 انواع بسط نام تجاری.. 42 فشار بر نام تجاری از طریق بسط.. 48 واکنش عمومی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *