خانه / فنی و مهندسی / پاورپوینت معماری معاصر ایران

پاورپوینت معماری معاصر ایران

دانلود رایگان پاورپوینت معماری معاصر ایران ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” پاورپوینت معماری معاصر ایران “را از فایل می  دانلود نمایید.

پاورپوینت معماری معاصر ایران پاورپوینت معماری معاصر ایران شامل ۴۷ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.   . مقدمه :می‌خواهیم به معماری معاصر ایران بپردازیم و خلاصه ای از روند تحول و شکل گیری معماری امروز ایران را بازگو کنیم. اگر بتوان معماری ایران را به دو بخش معماری سنتی و معماری معاصر تقسیم کرد، دوران سنتی از معماری دوران باستان تا زمان قاجار و دوران معاصر نیز از زمان به روی کار آمدن قاجار تا به امروز را شامل می‌شود. دوران معاصری که با سفرهای شاهان ایرانی به فرنگ و آشنایی آنان با فرهنگ غرب آغاز شد و فصل جدیدی را در هنر و معماری ایران رقم زد. . فهرست : مقدمهمعماری قاجاربناهای شاخص تهران در دوران قاجار مهم ترین اتفاقات معماری دوره قاجارمعماری دوره مظفرالدین شاهارگ سلطنتی و مجموعه ساختمان‌های کاخ گلستان …

این محصول ارزشمند “پاورپوینت معماری معاصر ایران  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

همچنین ببینید

ترمز

مقالات مکانیک  با فرمت            DOC            صفحات  23 به ابزاری که برای بازداشتن یک وسیله از حرکت بکار می‌رود تُرمُز گفته می‌شود. واژه ترمز از زبان روسی وارد فارسی شده‌است.   ترمز چرخ جلوی یک دوچرخه گونه‌های ترمز ترمز ( ABS(Anti Block Brake System به معنی سیستم ضد قفل ترمز ترمز در خودروها به چند صورت وجود دارد ۱- ترمزهای سیمی ۲- ترمز‌های هیدرولیکی ۳-ترمز‌های پنوماتیکی / ترمزهای سیمی در خودروها کاربرد زیادی ندارند و در ترمز دستی خودرو کاربرد دارند نوع هیدرولیکی بیشترین کاربرد رادارد و رایج ترین ترمز مورد استفاده در خودرو‌های سبک وسنگین می‌باشد ترمز‌های پنوماتیکی در خودرو‌های سنگین بکار میرود و به وسیله ٔ فشار هوا عمل ترمز گیری صورت میپذ یرد//طرز کار کلی ترمز‌های هیدرولیکی به این صورت است که بر اثر فشار وارده به پدال ترمز به وسیله ٔ اهرم بندی نیرو به پمپ اولیه ٔ روغن وارد شده و پیستون موجود در پمپ روغن مقاب ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *