خانه / علوم انسانی / اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم؟

دانلود رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم؟ ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم؟ “را از فایل می  دانلود نمایید.


اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم؟ فایل ورد و قابل ویرایش در ۲۵ صفحه     فهرست مطالب مقدمه ۳ توصيف وضعيت موجود(تشخيص مسئله) ۵ گردآوری اطلاعات ( شواهد یک) ۶ مصاحبه : ۷ جلسه دوم( ۱۷/۷/۸۹): ۹ مصاحبه با معلم نیز می توانست به شناخت من از فاطمه کمک کند. ۹ انتخاب راه حل هاي ممكن ۱۰ انتخاب راه حل مناسب ، اعتبار بخشي و اجراي راه حل ۱۱ اهم راهكار هاي ارائه شده به شرح زير مي باشد: ۱۲ گرد آوری اطلاعات( شواهد ۲) ۱۳ مشاهده : ۱۳ مصاحبه با پدر فاطمه( اردیبهشت ۹۰) ۱۳ مصاحبه با معلم فاطمه(اردیبهشت ۹۰) ۱۴ وضعیت تحصیلی ۱۴ نتيجه ۱۶ مباني نظري پژوهش ۱۶ گوشه گیری ۱۷ علایم و نشانه ها ۱۸ علائم گوشه گیری ۱۸ علل ۱۹ معالجه گوشه گیری ۲۰ خلاصه ۲۱ پيشنهادات ۲۳ منابع وماخذ: ۲۵ مقدمه علم از آن نقطه و آن زمان آغاز شد كه بشر به فكر حل مسائل مختلف زندگي افتاد. به عبارت ديگر، تاريخ تولد بشر است. بشر اوليه براي حل مسائل و مشكلات خود از ابتدايي ترين مرحله شروع كرد و به كمك برخي از روابط تجربي قادر شد پيرامون خويش را كم و بيش بشناسد و بدين طريق پيچ و تاب و فراز و نشيب هستي آگاه شد(دل …

این محصول ارزشمند “اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم؟  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

دانلود تحقیق روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی چاپ ۱۳ ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 14   روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی چاپ موضع مقاله : روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی . سال 1385 چکیده : یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش و پرورش خصوصاٌ در کشور ما، به کار نگرفتن روش های تدریس نوین در آموزش است. به همین سبب کیفیت آموزشی از سطح مطلوب برخوردار نیست و دانش آموزان علاقه زیادی به تحصیل نشان نمی دهند. یکی از دلائل آن عدم آشنایی معلمان با روش های نوین تدریس در ادبیات فارسی است. پیشرفت روز افزون علوم و تحقیقات گوناگون در حیطه های مختلف حاکی از آن است که اطلاعات بشر روز به روز افزایش می یابد و مطالب جدیدی به دست می آید.امروزه هر فرد بشر ناچار از استفاده یافته های جدید است . معلم بایدباروشهای مختلف تدریس آشنا باشد و باید بدانددر کدامین موقعیت آموزشی از کدامین روش استفاده نماید. آنچه دراین مقاله خواهد آمد، نگاهی است کوتاه و گذرا به روش های نوین تدریس در ادبیات فارسی ونقد آن سخن به میان خواهد آمد .سپس نتیجه گیری بعمل آمده ودر پایان پیشنهاداتی ارائ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *