خانه / علوم انسانی / پاورپوینت بازاریابی وفروش در شرایط رکود وبحران ۹۱اسلاید

پاورپوینت بازاریابی وفروش در شرایط رکود وبحران ۹۱اسلاید

دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی وفروش در شرایط رکود وبحران ۹۱اسلاید ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” پاورپوینت بازاریابی وفروش در شرایط رکود وبحران ۹۱اسلاید “را از فایل می  دانلود نمایید.


پاورپوینت بازاریابی وفروش در شرایط رکود وبحران ۹۱اسلاید فرهنگ فروش مجموعه ای از آداب ، عادات ،هنجارها ،ارزشها و گرایشها: -ادبیات وزبان و بیان کسب وکار وبازاریابی الکترونیک ونوین -اخلاقیات و ارزشهای تازه فرآیندفروش حضوری مشتری یابی (سوژه یابی) PROSPECTING & QUALIFYING   یعنی شناسائی مشتریان بالقوه و واجد شرایط از طریق یافتن سرنخ فروش از هر جا و هر کس و هر وقت.   2- آمادگی یا مرحله شناسائی قبل از مراجعه کردن PREAPROACH یعنی شناسائی نوع نیاز و خریدار (ویژگیها، معیار و رفتار) ۳- مراجعه و ملاقات با مشتری APPROACH یعنی ایجاد زمینه ارتباطی و آغازی خوب با رفتار و ظاهری مناسب و آراسته و اظهاراتی گرم و خوب و ارزش زا همراه با سوالاتی کلیدی برای شناخت بهتر نیاز مشتری و نمایش نمونه کالا برای جذب و جلب نظر او.   4- معرفی و نمایش PRESENTATION & DEMONSTRATION معرفی و تشریح محصول، منافع و مزایای آن با در نظر داشتن مدل AIDA. فنون فروش üفنون ومهارتهای ارتباطی TOTAL ,LOCATE,AIDAS ü üفنون ومهارتهای تحقیقاتی ( بینش مشتری وبازار) ü &uu …

این محصول ارزشمند “پاورپوینت بازاریابی وفروش در شرایط رکود وبحران ۹۱اسلاید  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق درباره بافت ۱۵ صفحه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 15   بافت بافت آن عنصر بصري است كه بسياري از اوقات به عنوان بدل براي ارضاي يكي از حواس، كه همان حس لامسه باشد، ايجاد مي شود، اما در حقيقت، ما مي‌توانيم بافت يك پديده را با ديدن تنها با لمس كردن تنها يا با تلفيق اين دو باز شناسيم و ارزش آن را دريابيم. ممكن است بافتي فقط كيفيت بصري داشته باشد و فاقد كيفيت ملموس باشد، مانند بافت بصري حاصل از چيده شدن حروف و كلمات كنار يكديگر، مثل يك صفحه كتاب يا روزنامه‌ و يا بافت شطرنجي قابل ديدن روي يك كاغذ شطرنجي و يا يك نقاشي. زماني با يك بافت حقيقي روبه‌رو هستيم، كه هم داراي كيفيت لامسه‌اي باشد و هم واجد كيفيت بصري، و هر يك به تنهايي حاوي نوعي خبر حسي منحصر به فرد باشند كه در عين حال با يكديگر متناسب نيز هستند. ولي اين دو نوع احساس لازم و ملزوم يكديگر نيستند و هر يك را به تنهايي نيز مي‌توان دريافت، زيرا لمس كردن وديدن دو تجربه مستقل از يكديگرند. معمولاً پس از ديدن يك بافت، ميل داريم با لمس كردن و دست زدن به وجود آن اطمينان حاصل ك ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *