خانه / علوم انسانی / اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس

اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس

دانلود رایگان اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس “را از فایل می  دانلود نمایید.


اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس فایل ورد و قابل ویرایش در ۲۸ صفحه     فهرست مطالب چکیده ۵ مقدمه : ۶ اهداف کتب رشته ی زبان و ادبیات فارسی متوسطه ۸ بیان مسئله ۱۲ توصیف وضعیت موجود ۱۲ افت تحصیلی و راهکارهای مقابله با آن ۱۳ منظور از افت تحصیلی چیست؟ ۱۳ خسارت‌هاي ناشي از افت‌ تحصيلي: ۱۵ عوامل موثر بر افت تحصیلی: ۱۶ توصیف وضع موجود ( شواهد ۱ ) ۱۹ الف- شاخص های کیفی وضع موجود : ۱۹ با بررسی نتایج حاصل از آزمون ادبیّات فارسی دی ماه دریافتم : ۱۹ ب – شاخص های کمی وضع موجود : ۲۰ جدول شماره ۱: جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی آذر ماه در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ ۲۰ تجزیه و تحلیل اطّلاعات ۲۱ انتخاب راه حل های جدید موقتی و اجرای آن ها ۲۱ ۱- پرسش و پاسخ گروهی ۲۱ ۲- استفاده از رایانه ۲۲ ۳- استفاده از تصاویر ۲۲ ۴- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی ۲۲ ۵- روش نمایشی ۲۳ ۶- دست سازه های دانش آموزان ۲۳ توصیف وضع مطلوب (شواهد ۲ ) ۲۴ الف – شاخص های کیفی وضع مطلوب ۲۴ ب- شاخص های کمی وض …

این محصول ارزشمند “اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

دانلود تحقیق روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی چاپ ۱۳ ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 14   روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی چاپ موضع مقاله : روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی . سال 1385 چکیده : یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش و پرورش خصوصاٌ در کشور ما، به کار نگرفتن روش های تدریس نوین در آموزش است. به همین سبب کیفیت آموزشی از سطح مطلوب برخوردار نیست و دانش آموزان علاقه زیادی به تحصیل نشان نمی دهند. یکی از دلائل آن عدم آشنایی معلمان با روش های نوین تدریس در ادبیات فارسی است. پیشرفت روز افزون علوم و تحقیقات گوناگون در حیطه های مختلف حاکی از آن است که اطلاعات بشر روز به روز افزایش می یابد و مطالب جدیدی به دست می آید.امروزه هر فرد بشر ناچار از استفاده یافته های جدید است . معلم بایدباروشهای مختلف تدریس آشنا باشد و باید بدانددر کدامین موقعیت آموزشی از کدامین روش استفاده نماید. آنچه دراین مقاله خواهد آمد، نگاهی است کوتاه و گذرا به روش های نوین تدریس در ادبیات فارسی ونقد آن سخن به میان خواهد آمد .سپس نتیجه گیری بعمل آمده ودر پایان پیشنهاداتی ارائ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *