خانه / علوم انسانی / تحقیق در مورد زندگي و مذهب خواجه نصیر

تحقیق در مورد زندگي و مذهب خواجه نصیر

دانلود رایگان تحقیق در مورد زندگي و مذهب خواجه نصیر ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق در مورد زندگي و مذهب خواجه نصیر “را از فایل می  دانلود نمایید.


لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۳۷   زندگي و مذهب خواجه نام و لقب و زادگاه و اجداد خواجه نصير: اسم او را محمد گذاشتند و كينة ابوجعفر و لقب نصيرالدين هم بعدها بر نام و نام پدر و جدش افزوده شد، و بدين جهت در كتب به نام ابوجعفر نصيرالدين محدبن محمدبن حسن طوسي، يا مختصراً خواجه نصيرالدين طوسي مذكور است.[۱]  دسته‎اي از دانشوران او را خاتم فلاسفه و گروهي او را عقل حادي عشر و گروهي ديگر او را استاد البشر نام نهاده‎اند.[۲] خانواده نصيرالدين طوسي، برحسب اقوال عده‎اي از مورخين اصلاً از جهرود بوده‎اند، كه آن زمان از توابع ساوه حسوب مي‎شد، اما امروزه جزء ناحية قم است. اين خانواده در طوس سكني گرفته بودند و نيرالدين در طوس بدنيا آمده و آنجا بزرگ شده و بدين سبب مشهور به طوسي[۳] گرديده است.[۴] اغلب مورخان عقيده دارند، كه خواجه طوسي در روز شنبه، يازدهم جمادي‎الاول سال ۵۹۷ هـ.ق، مطابق ۱۲۵۰ ميلادي هنگام  طلوع آفتاب متولد شده است.[۵] پدرش محمدبن حسن نام داشته و از مردم تحصيل كرده و تربيت …

این محصول ارزشمند “تحقیق در مورد زندگي و مذهب خواجه نصیر  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق و بررسی در مورد آموزش هنر دوره راهنمایی ۱۳ ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 14   مقدمه آموزش عمومی هنر در نظام آموزش و پرورش ایران از غفلت و بی توجهی تاریخی رنج می برد این در حالی است که در طی حدود دو دهه گذشته ، نظام های آموزش و پرورش پیشرفته در جهان فعالیت های گسترده ای را برای بر طرف کردن این نقیصه اساسی آغاز کرده اند . دامنه این فعالیت ها در حدی است که برخی از این دوران به عنوان دوران « احیای آموزش هنر » نام برده اند . * مشکلات و ضعف های موجود د رآموزش هنر دوره راهنمایی نا کافی بودن زمان آموزش هنر خصوصا در پایه دوم و سوم . اختصاص یک تک زنگ به آموزش هنر در این پایه ها علاوه بر مشکلاتی که برای دبیران درس هنر برای تکمیل ساعات موظف تدریس ایجاد می کند زمینه حذف آن را از صحنه آموزش در مدرسه فراهم می آورد . کمبود نیروی انسانی متخصص وبه کارگیری دبیران فاقد صلاحیت های حرفه ای لازم برای آموزش هنر که از جمله تحت تاثیر ساعات ناکافی و پراکنده ای است . که در مجموع به آموزش هنر در این دوره اختصاص یافته است تعداد دبیران شاغل هنر که دارای مدرک فوق دیپلم هستند در کش ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *