دانلود

دانلود رایگان دانلود ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” دانلود “را از فایل می  دانلود نمایید.


  تعداد صفحات:۲۳ فرمت فایل:ورد             چکیده آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است. درس پژوهي برگردان واژه ژاپني jugyokenkyu بمعني مطالعه يا پژوهش تشکيل شده است .kenkyu بمعني درس و jugyo بمعناي مطالعه يا پژوهش است . معادل انگليسي درس پژوهي Lesson study است . درس پژوهي به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعي پيرامون عمل تدريس است . بعنوان يك معلم حرفه اي بيا و در روش تدريس خود تامل کن! حتما روش بهتري براي تدريس وجود دارد . اما اين بار نه به تنهايي، بلكه با يک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهيد ، با هم با نقد شرايط موجود و در جهت نيل به وضع موجود طرح مساله نماييد ، در جهت شناخت بهترين روش ممکن پژوهش …

این محصول ارزشمند “دانلود  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند 102 صفحه همراه با منابع بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق. 12 تعریف برند. 12 تعریف مدیریت برند. 13 تفاوت برند و محصول. 14 مدیریت استراتژیک برند. 17 ارزش ویژه برند. 19 روش های ارزیابی برند. 20 تئوری های ارزش ویژه برند. 22 تئوری ارزش برند کلر. 22 آگاهی از برند. 23 وسعت و عمق آگاهی از برند. 24 مزیت های آگاهی از برند. 25 تصویر ذهنی از برند. 25 برجستگی برند. 27 عملکرد برند. 28 تصویرسازی ذهنی از برند. 28 قضاوت نسبت به برند. 30 احساسات نسبت به برند. 31 همنوایی با برند. 32 نقاط اشتراک و نقاط افتراق. 33 وفاداری به نام تجاری.. 35 سبد برند. 35 ضرورت کاهش تعداد نام های تجاری.. 35 ضرورت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 36 محدودیت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 37 بسط برند. 38 مفهوم کلاسیک نام تجاری.. 39 شرایط تعمیم برند. 39 رعایت تناسب در تعمیم برند. 40 چک لیست تصمیم به تعمیم برند. 41 انواع بسط نام تجاری.. 42 فشار بر نام تجاری از طریق بسط.. 48 واکنش عمومی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *