خانه / فنی و مهندسی / پاورپوینت جامع و کامل درباره حادثه شیمیایی

پاورپوینت جامع و کامل درباره حادثه شیمیایی

دانلود رایگان پاورپوینت جامع و کامل درباره حادثه شیمیایی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” پاورپوینت جامع و کامل درباره حادثه شیمیایی “را از فایل می  دانلود نمایید.


فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلایدها ۵۳  اسلاید               حادثه شیمیایی چیست نشت یا خارج شدن ناخواسته و ناگهانی و کنترل نشده ماده شیمیائی در حجم بسیار زیاد است که از طریق آتش، انفجار، نشت یا خروج مواد سمی می تواند سبب: -بیماری -صدمه و جراحت – از کار افتادگی – مرگ     اقدامات نیروهای واکنش سریع آموزش دیده در حادثه شیمیایی در حوادث شیمیائی باید کارهای زیر را انجام داد (برچسب اولویت) -افراد را نجات دهید. – آتش یا خروج مواد شیمیایی را مهار کنید. – از افزایش حادثه دیدگان جلوگیری کنید. – رفع آلودگی را شروع کنید و راههای حیاتی را باز نگهدارید. – از خرابی مجدد جلوگیری کنید.     برنامه ریزی برای آمادگی در برابر حوادث شیمیائی ۱- در برنامه ریزی اضطراری در برابر حوادث شیمیائی باید وسایل و تجهیزات مشخص شده باشد. شامل تجهیزات حمل و نقل، رفع آلودگی، بیمارستان و وسائل حفاظت فردی برای افراد واکنش سریع و رفع آلودگی. ۲- فراهم نمودن آنتی دوت های لازم و به تاریخ روز و سایر داروهائی که نیاز است …

این محصول ارزشمند “پاورپوینت جامع و کامل درباره حادثه شیمیایی  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تجزیه و تحلیل سیستم اتوماسیون اداری تمام مکانیزه (بیمارستان)

تجزیه و تحلیل سیستم اتوماسیون اداری تمام مکانیزه (بیمارستان) 43 صفحه قابل ویرایش  فقط 5000 تومان    چكيده اتوماسيون اداري عبارتست از يک سامانه نرم افزاري که به کمک آن مي توان عمليات اداري و فرايندهاي سازماني را به شکلي نظام مند و مکانيزه انجام داد. به طور کلي مي توان گفت استفاده از اتوماسيون اداري امکانات و مزاياي زير را در پي خواهد داشت: مدیریت متمرکز اطلاعات طبقه بندي صحيح و سهولت دسترسي گردش صحيح و پيگيري دقيق حفاظت مطلوب از اطلاعات و اسناد مديريت گردش كار صرفه جويي در هزينه ها و ..... اتوماسيون اداري پيوست             سيستم اتوماسيون اداري پيوست واجد ويژگي ها و شرايطي است که مي توان ادعا نمود در کمتر سيستمي اين ويژگي ها را مي توان يکجا ديد. در يك نگاه كلي مي توان ويژگي هاي كاربردي و كليدي سيستم اتوماسيون اداري پيوست را در موارد ذيل خلاصه نمود: پوشش دهي به كليه نيازها و الزامات امور اداري در سازمان ها از طريق در اختيار قرار دادن ليست كاملي از امكانات و ابزارها . قابليت بكارگيري سيستم در شرايط كاري ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *