خانه / علوم انسانی / پاورپوینت جامع و کامل درباره روش های تدوین برنامه کسب و کار

پاورپوینت جامع و کامل درباره روش های تدوین برنامه کسب و کار

دانلود رایگان پاورپوینت جامع و کامل درباره روش های تدوین برنامه کسب و کار ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” پاورپوینت جامع و کامل درباره روش های تدوین برنامه کسب و کار “را از فایل می  دانلود نمایید.


فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلایدها ۶۳ اسلاید           برنامه کسب و کارچيست برنامه کسب و کارروش اجراي يك فعاليت تجاري در يك دوره زماني مشخص را بيان مي‌كند که شامل بخشهای گوناگون از جمله بازاریابی و توجیه اقتصادی طرح می باشد   اجزاي اصلي برنامه کسب و کار   • صفحه جلد (Cover Page) • فهرست مطالب (Table of Contents) • خلاصه مديريتي • شرح طرح (كسب و كار) • برنامه بازاريابي • برنامه مالي و توجیه اقتصادی • برنامه عملياتي • برنامه سازماني • اسناد تكميلي و ضميمه ها   نمونه ای از ماموريت و چشم‌انداز سازمان   شركت تلفن و تلگراف آمريكا (AT&T):     ما نهايت سعي خود را مي‌كنيم تا به بهترين شكل ممكن همه مردم دنيا را در هر كجا  و در هر زمان به يكدیگر برسانيم. مي‌كوشيم وسايلي را ارائه دهيم كه مردم دنيا بتوانند بسيار راحت با يكديگر ارتباط برقرار كنند و هر نوع اطلاعات و خدماتي را مبادله نمايند . …

این محصول ارزشمند “پاورپوینت جامع و کامل درباره روش های تدوین برنامه کسب و کار  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق درباره بافت ۱۵ صفحه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 15   بافت بافت آن عنصر بصري است كه بسياري از اوقات به عنوان بدل براي ارضاي يكي از حواس، كه همان حس لامسه باشد، ايجاد مي شود، اما در حقيقت، ما مي‌توانيم بافت يك پديده را با ديدن تنها با لمس كردن تنها يا با تلفيق اين دو باز شناسيم و ارزش آن را دريابيم. ممكن است بافتي فقط كيفيت بصري داشته باشد و فاقد كيفيت ملموس باشد، مانند بافت بصري حاصل از چيده شدن حروف و كلمات كنار يكديگر، مثل يك صفحه كتاب يا روزنامه‌ و يا بافت شطرنجي قابل ديدن روي يك كاغذ شطرنجي و يا يك نقاشي. زماني با يك بافت حقيقي روبه‌رو هستيم، كه هم داراي كيفيت لامسه‌اي باشد و هم واجد كيفيت بصري، و هر يك به تنهايي حاوي نوعي خبر حسي منحصر به فرد باشند كه در عين حال با يكديگر متناسب نيز هستند. ولي اين دو نوع احساس لازم و ملزوم يكديگر نيستند و هر يك را به تنهايي نيز مي‌توان دريافت، زيرا لمس كردن وديدن دو تجربه مستقل از يكديگرند. معمولاً پس از ديدن يك بافت، ميل داريم با لمس كردن و دست زدن به وجود آن اطمينان حاصل ك ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *