خانه / علوم انسانی / کتاب مجموعه روانشناسی ( روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان )

کتاب مجموعه روانشناسی ( روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان )

دانلود رایگان کتاب مجموعه روانشناسی ( روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان ) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” کتاب مجموعه روانشناسی ( روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان ) “را از فایل می  دانلود نمایید.


کتاب مجموعه روانشناسی ( روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان ) توضیحات محصول :    کتاب های خلاصه منابع  رشته روانشناسی عمومی برای آمادگی آزمون دکتری دانشگاه آزاد   مجموعه تست ها با پاسخ های تشریحی برای کنکوریها   به همراه فصل اول : تعریف و جایگاه انگیزش     تعریف و جایگاه انگیزش درروان شناسی و اساس فیزیولوژیکی آن  1. جایگاه انگیزش درروان شناسی  امروزه روان شناسان به عقاید کانت و ولف مبنی براینکه روان ازسه بخـش مجـزاي تفکـر، احسـاس واراده تشـکیل شـده ومکانیزمهاي روانی متأثراز این سه بخش است، توجهی ندارنـد واکثرآنهـا بـه جـاي واژه اراده از انگیـزش وهیجـان بـراي توصیف رفتاراستفاده می کنند.  پدیده انگیزش غالبأ به علل رفتارواینکه چراانسان درمواقع مختلف دست به رفتارهاي متفاوت می زند، پاسخ می دهد.  به نظرهانت مسائل اساسی روان شناسی انگیزش عبارت انداز:  1) چگونگی شروع وخاتمه رفتارموجود زنده؛ ۲) شدت وانرژي فعالیت؛ ۳) وقوع رفتارتقربی واجتنابی وتأثیراصـل لـذت – درد؛ ۴) دلایل تصاحب موضوع مورد علاقه وروابط هیج …

این محصول ارزشمند “کتاب مجموعه روانشناسی ( روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان )  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

دانلود تحقیق روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی چاپ ۱۳ ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 14   روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی چاپ موضع مقاله : روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی . سال 1385 چکیده : یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش و پرورش خصوصاٌ در کشور ما، به کار نگرفتن روش های تدریس نوین در آموزش است. به همین سبب کیفیت آموزشی از سطح مطلوب برخوردار نیست و دانش آموزان علاقه زیادی به تحصیل نشان نمی دهند. یکی از دلائل آن عدم آشنایی معلمان با روش های نوین تدریس در ادبیات فارسی است. پیشرفت روز افزون علوم و تحقیقات گوناگون در حیطه های مختلف حاکی از آن است که اطلاعات بشر روز به روز افزایش می یابد و مطالب جدیدی به دست می آید.امروزه هر فرد بشر ناچار از استفاده یافته های جدید است . معلم بایدباروشهای مختلف تدریس آشنا باشد و باید بدانددر کدامین موقعیت آموزشی از کدامین روش استفاده نماید. آنچه دراین مقاله خواهد آمد، نگاهی است کوتاه و گذرا به روش های نوین تدریس در ادبیات فارسی ونقد آن سخن به میان خواهد آمد .سپس نتیجه گیری بعمل آمده ودر پایان پیشنهاداتی ارائ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *