خانه / علوم انسانی / دانلود مقاله حجاب، مصونیت یا محدودیت

دانلود مقاله حجاب، مصونیت یا محدودیت

دانلود رایگان دانلود مقاله حجاب، مصونیت یا محدودیت ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” دانلود مقاله حجاب، مصونیت یا محدودیت “را از فایل می  دانلود نمایید.


  مشخصات این فایل عنوان: حجاب، مصونیت یا محدودیت فرمت فایل : word( قابل ویرایش) تعداد صفحات: ۱۲۰ این مقاله درمورد حجاب، مصونیت یا محدودیت می باشد. خلاصه آنچه در مقاله حجاب، مصونیت یا محدودیت می خوانید :به زبان معصومیناين فصل را با سخن امام علي (ع) شروع مي كنيم اگرچه در تمام فصل ها و بخش هاي اين تحقيق احاديث مربوط به معصومين و دانشمندان فراوان است اما در صدد آن برآمديم كه فصلي را تحت عنوان به زبان معصومين به شما ارائه دهيم شايد بتواند در فهم مطالب كمك شاياني بكند.سخنان علي (ع)امير المؤمنين علي (ع) به فرزندش امام مجتبي چنين توصيه مي كند:«تا مي تواني كاري كن كه زن تو با مردان بيگانه معاشرت نداشته باشد. هيچ چيز بهتر از خانه، زن را حفظ نمي كند. همان طور كه بيرون رفتن آنان از خانه و معاشرت با مردان بيگانه در خارج خانه برايشان مضر و خطرناك است وارد كردن مردان بيگانه را در داخل خانه و اجازه معاشرت در داخل خانه نيز مضر و خطرناك است. اگر بتواني كاري كني كه جز تو مرد ديگري را نشناسد چنين كن.»در صفحه ي ۹۳۰ نهج البلاغه نيز آمده است: «از مشورت با زن ها بپرهيز زيرا ت …

این محصول ارزشمند “دانلود مقاله حجاب، مصونیت یا محدودیت  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

دانلود تحقیق روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی چاپ ۱۳ ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 14   روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی چاپ موضع مقاله : روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی . سال 1385 چکیده : یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش و پرورش خصوصاٌ در کشور ما، به کار نگرفتن روش های تدریس نوین در آموزش است. به همین سبب کیفیت آموزشی از سطح مطلوب برخوردار نیست و دانش آموزان علاقه زیادی به تحصیل نشان نمی دهند. یکی از دلائل آن عدم آشنایی معلمان با روش های نوین تدریس در ادبیات فارسی است. پیشرفت روز افزون علوم و تحقیقات گوناگون در حیطه های مختلف حاکی از آن است که اطلاعات بشر روز به روز افزایش می یابد و مطالب جدیدی به دست می آید.امروزه هر فرد بشر ناچار از استفاده یافته های جدید است . معلم بایدباروشهای مختلف تدریس آشنا باشد و باید بدانددر کدامین موقعیت آموزشی از کدامین روش استفاده نماید. آنچه دراین مقاله خواهد آمد، نگاهی است کوتاه و گذرا به روش های نوین تدریس در ادبیات فارسی ونقد آن سخن به میان خواهد آمد .سپس نتیجه گیری بعمل آمده ودر پایان پیشنهاداتی ارائ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *