خانه / علوم انسانی / تحقیق در مورد موانع توسعه بهره وري در ايران

تحقیق در مورد موانع توسعه بهره وري در ايران

دانلود رایگان تحقیق در مورد موانع توسعه بهره وري در ايران ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق در مورد موانع توسعه بهره وري در ايران “را از فایل می  دانلود نمایید.


لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۴۲   بخشی از فهرست مطالب اهميت بهره وري توسعه بهره وري و موانع آن بهره وري نيروي كار ( Labour Productivizy )   چند شاخص مهم اندازه گيري بهره وري   شاخصهاي مربوط به سود آوري و برگشت سرمايه       بهره وري سرمايه  ( Capital Productivity )   ارزش افزوده نيروي كار + سرمايه     ارزش كل ستانده ارزش كل داده     سود عملياتي سرمايه عملياتي     سود عملياتي تعداد سهام     ارزش دارائيهاي جاري ارزش بدهيهاي جاري     شاخصهاي بهره وري كل ( Total Productivity )   موانع سياسي / فرهنگي   قوانين و مقررات   در شرايطي كه دستيابي به منابع هر روزه سخت تر و گران تر مي شود ، از بين رفتن انحصارها و حمايتهاي دولتي رقابت شديد دربازارهاي جهاني و فرآيند جهاني شدن ، سازمانها را از هر سو تحت فشار قرار مي دهد . افزايش بهره وري يكي از بهترين راهكارهايي است كه مي تواند بقاء سازمان …

این محصول ارزشمند “تحقیق در مورد موانع توسعه بهره وري در ايران  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند 102 صفحه همراه با منابع بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق. 12 تعریف برند. 12 تعریف مدیریت برند. 13 تفاوت برند و محصول. 14 مدیریت استراتژیک برند. 17 ارزش ویژه برند. 19 روش های ارزیابی برند. 20 تئوری های ارزش ویژه برند. 22 تئوری ارزش برند کلر. 22 آگاهی از برند. 23 وسعت و عمق آگاهی از برند. 24 مزیت های آگاهی از برند. 25 تصویر ذهنی از برند. 25 برجستگی برند. 27 عملکرد برند. 28 تصویرسازی ذهنی از برند. 28 قضاوت نسبت به برند. 30 احساسات نسبت به برند. 31 همنوایی با برند. 32 نقاط اشتراک و نقاط افتراق. 33 وفاداری به نام تجاری.. 35 سبد برند. 35 ضرورت کاهش تعداد نام های تجاری.. 35 ضرورت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 36 محدودیت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 37 بسط برند. 38 مفهوم کلاسیک نام تجاری.. 39 شرایط تعمیم برند. 39 رعایت تناسب در تعمیم برند. 40 چک لیست تصمیم به تعمیم برند. 41 انواع بسط نام تجاری.. 42 فشار بر نام تجاری از طریق بسط.. 48 واکنش عمومی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *