خانه / علوم پایه / تحقیق فيزيك ۱پيش دانشگاهي

تحقیق فيزيك ۱پيش دانشگاهي

دانلود رایگان تحقیق فيزيك ۱پيش دانشگاهي ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق فيزيك ۱پيش دانشگاهي “را از فایل می  دانلود نمایید.


۲۶ صفحه   گزيدة نكات مفهوم حركت در يك بعد و دو بعد : اگر جسمي بر روي محور X ها ( در راستاي مستقيم ) حركت كند مكان جسم با بردار مشخص مي شود . كه برداريكه   ( به طول واحد ) هنگامي كه جسم حركت مي كند بردار مكان تغيير مي كند براي مشخص كردن بردار مكان جسم در هر لحظه اي t    كافي است كه x تابعي از زمان ( t ) باشد . يعني   مثال : رابطه را معادله حركت جسم مي ناميم . حركت جسم را مي توان با استفاده از نمودار مكان ـ زمان نمايش داد . مثال : معادله حركت جسمي در يك بعد به صورت                         داده شده است نمودار مكان ـ زمان آن را رسم كنيد . حل : از طريق نقطه يا بي رسم ميكنيم با توجه به اين معادله سهمي است   نكته : براي رسم منحني توجه مي كنيم به Q اگر ۰   Q  باشد نقض منحني به سمت   ي مثبت اگر   0   a باشد نقض منحني به سمت ي منفي است . گزيده نكات مفهوم …

این محصول ارزشمند “تحقیق فيزيك ۱پيش دانشگاهي  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق درباره تقاطعهاي غيرهمسطح

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب" فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات:93 چندين شكل تقاطع غيرهمسطح اصلي(اساسي) جهت تامين حركت هاي چرخشي در يك محل داراي اختلاف سطح وجود دارد.نوع شكلي كه در يك محل بخصوص استفاده مي گردد بوسيله تعداد بازوهاي چهارراه، حجم ترافيكي كه مستقيم عبور مي كند و حجمي كه حركت گردش خواهند داشت نوع ترافيك كاميون،توپوگرافي، فرهنگ، كنترل هاي طراحي و علائم گذاري مناسب تعيين مي گردد. در شرايطي كه يك تقاطع غيرهمسطح بطور معمول جهت تطبيق با شرايط يك محل خاص طراحي مي گردد بهتر است كه طرح كلي خروجي هاي در راستاي آزاد راه داراي درجاتي از يكنواختي باشند. علاوه بر اين از نقطه نظر احتمالي راننده، تمام تقاطع ها داراي يك نقطه خروج باشند كه در جلوي تقاطع هر كجا كه كاربردي باشد مستقر گردد. علائم گذاري و گردش بهره برداري مهمترين ملاحظاتي هستند كه در طراحي تقاطع غيرهمسطح وجود دارند. علامت گذاري هر طراحي بايد آزمايش گردد تا مشخص گردد كه آيا يك جريان ترافيك امن وهموار را تامين كند يا خير. نياز براي ساده سازي طراحي تقاطع غيرهمسطح از ديدگاه علامت گذاري و فهم راننده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *