خانه / علوم انسانی / مسائل سیاسی و اقتصادي جهان سوم(بخش دوم)

مسائل سیاسی و اقتصادي جهان سوم(بخش دوم)

دانلود رایگان مسائل سیاسی و اقتصادي جهان سوم(بخش دوم) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” مسائل سیاسی و اقتصادي جهان سوم(بخش دوم) “را از فایل می  دانلود نمایید.


مسائل سیاسی و اقتصادي جهان سوم(بخش دوم)   توضیحات محصول :مسائل سیاسی و اقتصادي  جهان سوم(بخش دوم)کتاب های خلاصه منابع رشته علوم سیاسی  به همراه مجموعه تست با پاسخنامه تشریحی برای کنکوریها نظریه وابستگی  نکات مهم  ـ وابستگی را می توان رویهي دیگري از مبحث استعمار و امپریالیسم دانست.  ـ به تعبیر (بلوم استروم) و (بژورن هتنه)، مکتب وابستگی نمایانگر طنین آواهایی است که از پیرامون به گوش می رسد.  ـ کمیسیون اقتصادي سازمان ملل براي آمریکاي لاتین ← اکلا ECLA  ـ رائول پربیش: مکتب ECLA  ـ سیاست جایگزینی واردات= ECLA، رائول پربیش  ـ پربیش، سونکل، فورتادو= مکتب ECLA  ـ تقسیم نظام بین الملل از نظر مکتب ECLA= مرکز و پیرامون  ـ مکتب اکلا: مخالف توسعه برون زا  ـ راهبرد اکلا براي توسعه کشورهاي توسعه نیافته و پیرامونی: راهبرد جایگزینی واردات در اقب ل الگـوي توسـعه درون زا، در مقابل راهبرد و استراتژي تشویق به صادرات که در قالب الگوي توسعه برون زا قرار می گیرد.  ـ مکتب ECLA معتقد به دخالت دولت در فرایند توسعه اقتصادي …

این محصول ارزشمند “مسائل سیاسی و اقتصادي جهان سوم(بخش دوم)  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

دانلود تحقیق روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی چاپ ۱۳ ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 14   روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی چاپ موضع مقاله : روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی . سال 1385 چکیده : یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش و پرورش خصوصاٌ در کشور ما، به کار نگرفتن روش های تدریس نوین در آموزش است. به همین سبب کیفیت آموزشی از سطح مطلوب برخوردار نیست و دانش آموزان علاقه زیادی به تحصیل نشان نمی دهند. یکی از دلائل آن عدم آشنایی معلمان با روش های نوین تدریس در ادبیات فارسی است. پیشرفت روز افزون علوم و تحقیقات گوناگون در حیطه های مختلف حاکی از آن است که اطلاعات بشر روز به روز افزایش می یابد و مطالب جدیدی به دست می آید.امروزه هر فرد بشر ناچار از استفاده یافته های جدید است . معلم بایدباروشهای مختلف تدریس آشنا باشد و باید بدانددر کدامین موقعیت آموزشی از کدامین روش استفاده نماید. آنچه دراین مقاله خواهد آمد، نگاهی است کوتاه و گذرا به روش های نوین تدریس در ادبیات فارسی ونقد آن سخن به میان خواهد آمد .سپس نتیجه گیری بعمل آمده ودر پایان پیشنهاداتی ارائ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *