خانه / علوم انسانی / اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های فعال تدریس و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی آنها را به درس مطالعات اجتماعی علاقه مند نمایم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های فعال تدریس و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی آنها را به درس مطالعات اجتماعی علاقه مند نمایم؟

دانلود رایگان اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های فعال تدریس و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی آنها را به درس مطالعات اجتماعی علاقه مند نمایم؟ ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های فعال تدریس و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی آنها را به درس مطالعات اجتماعی علاقه مند نمایم؟ “را از فایل می  دانلود نمایید.


اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های فعال تدریس و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی آنها را به درس مطالعات اجتماعی علاقه مند نمایم؟ فایل ورد و قابل ویرایش در ۲۶ صفحه       چکیده: دانش آموزانی که از طریق یادگیری فعال به یادگیری می بردازند نه تنها بهتر یاد می گیرند بلکه از تجربه یادگیری لذت بیشتری نیز می برند .حتی اگر دبیر بهترین سخنران باشد ودر تمام مدت جلسه درسی به سخنرانی بپردازد ممکن است یادگیری صورت گیرد اما این یادگیری به اندازه یادگیری که در موقعیت فعال به وجود می آید کامل جامع وپایدار نیست . به نظر بین وویتاکر یکی ازمهمترین راهبرد های فعال کردن دانش آموزان در فرآیند یادگیری ازگروهها مطالعه در کلاس و فراهم کردن فرصت بحث تبادل نظر وپرسش و باسخ است (بین وویتاکر ۲۰۰۰) اثرات یادگیری از طریق کار گروهی و همیاری را می توان در این ۵ بند خلاصه کرد : ۱٫افراد از یکدیگر می آموزند ۲٫انگیزه جهت یادگیری راافزایش می دهد ۳٫احساسات مثبت نسبت به یکدیگر را افزایش می دهد واز جدایی و تنهایی می کاهد وروابط دوستانه ایجاد می کنند ۴٫باعث تقویت مهارتهای اجتماعی می گردد. ۵٫ منجربه ت …

این محصول ارزشمند “اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های فعال تدریس و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی آنها را به درس مطالعات اجتماعی علاقه مند نمایم؟  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد آزمون و كاليبراسيون و اندازه گيري

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 125   فهرست مندرجات عنوان صفحه پيشگفتار مقدمه 1- هدف و دامنه كاربرد 2- مراجع الزامي 3- اصطلاحات و تعاريف 4- الزامات مديريتي 4-1 سازماندهي 4-2 سيستم كيفيت 4-3 كنترل مد ارك 4-4- بازنگري درخواست‎ها، پيشنهادها و قراردادها 4-5 واگذاري آزمون و كاليبراسيون به پيمانكار فرعي 4-6 خريد خدمات و ملزومات 4-7 ارائه خدمت به مشتري 4-8 شكايات 4-9 كنترل كار نامنطبق آزمون و/يا كاليبراسيون 4-10 اقدام اصلاحي عنوان صفحه 4-11 اقدام پيشگيرانه 4-12 كنترل سوابق 4-13 مميزي‎هاي داخلي 4-14 بازنگري‎هاي مديريت 5- الزامات فني 5-1 كليات 5-2 كاركنان 5-3 جايگاه و شرايط محيطي 5-4 روش‎هاي آزمون و كاليبراسيون و صحه‎گذاري روش‎ها 5-5 تجهيزات 5-6 قابليت رديابي اندازه‎گيري 5-7 نمونه‎برداري 5-8 جابجايي اقلام مورد آزمون و كاليبراسيون 5-9 تضمين كيفيت نتايج آزمون و كاليبراسيون 5-10 گزارش‎دهي نتايج پيوست الف (جهت اطلاع): جدول الف‎-1، ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *