خانه / علوم انسانی / ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازمان

ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازمان

دانلود رایگان ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازمان ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازمان “را از فایل می  دانلود نمایید.


دانلود مقاله ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازمان نوع فایل  : PDF   تعداد صفحات : ۸ دارای چکیده به زبان انگلیسی فهرست محتوا چکیده یکی از روش های اصلاح و توسعه معماری سازمانی، استفاده از بلوغ معماری سازمانی است . در بسیاری از سازما ن ها معماری وضعیت موجود، استعداد کافی را برای ارتقاء و بهبود ندارد . علاوه بر این در بسیاری موارد و به خصوص در کشورهای در حال توسعه، معماری وضعیت موجود، توانایی لازم را برای ایفای نقش معماری مبدأ و ایجاد معماری مطلوب ندارد. در این تحقیق، با استفاده از مدل های مرجع و شناسایی روابط مؤلفه های معماری سازمانی، روشی را برای ارزیابی و سنجش استعداد معماری سازمان جهت ایفای نقش معماری مبدأ ارائه نموده ایم. این روش می تواند به عنوان عاملی کمکی برای رو ش های ارزیابی بلوغ معماری سازمانی مورد استفاده قرار گیرد .با استفاده از نتایج حاصل از روش ارزیابی ارائه شده، می توان در مورد اینکه آیا معماری سازمان، قادر است به عنوان معماری مبدأ مورد استفاده قرار گیرد یا خیر، تصمیمگیری دقیقتری انجام داد. و …

این محصول ارزشمند “ارائه روش جدیدی برای ارزیابی مؤلفه ها و لایه های معماری سازمان  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق و بررسی در مورد آموزش هنر دوره راهنمایی ۱۳ ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 14   مقدمه آموزش عمومی هنر در نظام آموزش و پرورش ایران از غفلت و بی توجهی تاریخی رنج می برد این در حالی است که در طی حدود دو دهه گذشته ، نظام های آموزش و پرورش پیشرفته در جهان فعالیت های گسترده ای را برای بر طرف کردن این نقیصه اساسی آغاز کرده اند . دامنه این فعالیت ها در حدی است که برخی از این دوران به عنوان دوران « احیای آموزش هنر » نام برده اند . * مشکلات و ضعف های موجود د رآموزش هنر دوره راهنمایی نا کافی بودن زمان آموزش هنر خصوصا در پایه دوم و سوم . اختصاص یک تک زنگ به آموزش هنر در این پایه ها علاوه بر مشکلاتی که برای دبیران درس هنر برای تکمیل ساعات موظف تدریس ایجاد می کند زمینه حذف آن را از صحنه آموزش در مدرسه فراهم می آورد . کمبود نیروی انسانی متخصص وبه کارگیری دبیران فاقد صلاحیت های حرفه ای لازم برای آموزش هنر که از جمله تحت تاثیر ساعات ناکافی و پراکنده ای است . که در مجموع به آموزش هنر در این دوره اختصاص یافته است تعداد دبیران شاغل هنر که دارای مدرک فوق دیپلم هستند در کش ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *