خانه / علوم انسانی / شیوه آموزش املای فارسی

شیوه آموزش املای فارسی

دانلود رایگان شیوه آموزش املای فارسی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” شیوه آموزش املای فارسی “را از فایل می  دانلود نمایید.


                بخشی از متن اصلی : املا (نوشتن نيمه فعال ) املا كلمه اي است عربي به معني پركردن ،تقرير مطلبي تا ديگري آن را بنويسد. طريقه نوشتن كلمات و به معني رسم الخط و درست نويسي نيز آمده است .اما ((ديكته)) كلمه اي است فرانسوي و به معني مطلبي است كه كسي بخواند و ديگري بنويسد. درزبان فارسي كلمه اي معادل املا و ديكته نداريم ولي مي توان آن را ((از برنامه نويسي)) يا ((گفتارنويسي)) ناميد و منظور اين است كهشخص گفته هاي ديگران را بدون ديدن آن كلمات بنويسد. هدفهاي آموزش املا ۱-ارزشيابي و تمرين آنچه كه دانش آموز دركتابهاي درسي خود آميخته است و تشخيص توانايي او درنوشتن صحيح آنها ۲- آموختن كلمه هاي رايج و مورد نياز درزبان امروز براي كمك به خواندن و نوشتن ۳- تعليم آيين نگارش و نوشتن صحيح كلمات و يادگيري شكل،معاني و مفاهيم كلمات جديد و موارد كاربرد آنها ۴- تشخيص نقايص املايي دانش آموزان و كوشش براي رفع اشكالات و افزايش دامنه اطلاعات  لغوي او ۵- افزايش مهارتهاي زبان آموزي شيوه هاي آموزش املا ۱- املاي كامل كردني : اين املا يا ابتكار آموزگاران ممكن …

این محصول ارزشمند “شیوه آموزش املای فارسی  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد آزمون و كاليبراسيون و اندازه گيري

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 125   فهرست مندرجات عنوان صفحه پيشگفتار مقدمه 1- هدف و دامنه كاربرد 2- مراجع الزامي 3- اصطلاحات و تعاريف 4- الزامات مديريتي 4-1 سازماندهي 4-2 سيستم كيفيت 4-3 كنترل مد ارك 4-4- بازنگري درخواست‎ها، پيشنهادها و قراردادها 4-5 واگذاري آزمون و كاليبراسيون به پيمانكار فرعي 4-6 خريد خدمات و ملزومات 4-7 ارائه خدمت به مشتري 4-8 شكايات 4-9 كنترل كار نامنطبق آزمون و/يا كاليبراسيون 4-10 اقدام اصلاحي عنوان صفحه 4-11 اقدام پيشگيرانه 4-12 كنترل سوابق 4-13 مميزي‎هاي داخلي 4-14 بازنگري‎هاي مديريت 5- الزامات فني 5-1 كليات 5-2 كاركنان 5-3 جايگاه و شرايط محيطي 5-4 روش‎هاي آزمون و كاليبراسيون و صحه‎گذاري روش‎ها 5-5 تجهيزات 5-6 قابليت رديابي اندازه‎گيري 5-7 نمونه‎برداري 5-8 جابجايي اقلام مورد آزمون و كاليبراسيون 5-9 تضمين كيفيت نتايج آزمون و كاليبراسيون 5-10 گزارش‎دهي نتايج پيوست الف (جهت اطلاع): جدول الف‎-1، ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *