خانه / علوم انسانی / تحقیق درباره آشنایی با بازاريابي كروی

تحقیق درباره آشنایی با بازاريابي كروی

دانلود رایگان تحقیق درباره آشنایی با بازاريابي كروی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق درباره آشنایی با بازاريابي كروی “را از فایل می  دانلود نمایید.


فرمت فایل : word  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات ۸ صفحه           چكيده :   در متون بازاريابي موضوع هميشگي و مورد بحث اين است كه شركت ها نه تنها بايد به نيازها و خواسته هاي مشتريان خود ، بلكه به خواسته ها و نيازهاي مشتريان مشتريانشان نيز توجه كنند و از اين موضوع به عنوان مفهومي از بازاريابي ياد شده است كه هدف آن ايجاد و احياي مجدد مفهوم بازاريابي در وراي سطوح سنتي يعني ، توليد كنندگان ، عرضه كنندگان ، عمده فروشان ، خرده فروشان ، مشتريان و مصرف كنندگان در          كانال هاي بازاريابي است . تلاش تحقيقات آتي بايد بيشتر صرف ايجاد پلي بين سطوح روشن و آشكار خط مشي هاي آغازين و پاياني كانال هاي بازاريابي باشد كه در اين رابطه بايد اقتصاد و عوامل بوم شناختي در نظر گرفته شود . مقدمه : در سال هاي پاياني ۱۹۴۰ كارايي توليد عامل ضروري براي دستيابي به حفظ عملكرد خوب در عمليات تجاري موفق در بازار محسوب ميشد . در دهه ۱۹۵۰ محققان بازاريابي اين بحث را مطرح كردند كه شركت ها بايد توجه بيشتري به نيازها و خواسته هاي …

این محصول ارزشمند “تحقیق درباره آشنایی با بازاريابي كروی  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد آزمون و كاليبراسيون و اندازه گيري

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 125   فهرست مندرجات عنوان صفحه پيشگفتار مقدمه 1- هدف و دامنه كاربرد 2- مراجع الزامي 3- اصطلاحات و تعاريف 4- الزامات مديريتي 4-1 سازماندهي 4-2 سيستم كيفيت 4-3 كنترل مد ارك 4-4- بازنگري درخواست‎ها، پيشنهادها و قراردادها 4-5 واگذاري آزمون و كاليبراسيون به پيمانكار فرعي 4-6 خريد خدمات و ملزومات 4-7 ارائه خدمت به مشتري 4-8 شكايات 4-9 كنترل كار نامنطبق آزمون و/يا كاليبراسيون 4-10 اقدام اصلاحي عنوان صفحه 4-11 اقدام پيشگيرانه 4-12 كنترل سوابق 4-13 مميزي‎هاي داخلي 4-14 بازنگري‎هاي مديريت 5- الزامات فني 5-1 كليات 5-2 كاركنان 5-3 جايگاه و شرايط محيطي 5-4 روش‎هاي آزمون و كاليبراسيون و صحه‎گذاري روش‎ها 5-5 تجهيزات 5-6 قابليت رديابي اندازه‎گيري 5-7 نمونه‎برداري 5-8 جابجايي اقلام مورد آزمون و كاليبراسيون 5-9 تضمين كيفيت نتايج آزمون و كاليبراسيون 5-10 گزارش‎دهي نتايج پيوست الف (جهت اطلاع): جدول الف‎-1، ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *