خانه / علوم انسانی / تحقیق درباره آشنایی با بازاريابي كروی

تحقیق درباره آشنایی با بازاريابي كروی

دانلود رایگان تحقیق درباره آشنایی با بازاريابي كروی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق درباره آشنایی با بازاريابي كروی “را از فایل می  دانلود نمایید.

فرمت فایل : word  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات ۸ صفحه           چكيده :   در متون بازاريابي موضوع هميشگي و مورد بحث اين است كه شركت ها نه تنها بايد به نيازها و خواسته هاي مشتريان خود ، بلكه به خواسته ها و نيازهاي مشتريان مشتريانشان نيز توجه كنند و از اين موضوع به عنوان مفهومي از بازاريابي ياد شده است كه هدف آن ايجاد و احياي مجدد مفهوم بازاريابي در وراي سطوح سنتي يعني ، توليد كنندگان ، عرضه كنندگان ، عمده فروشان ، خرده فروشان ، مشتريان و مصرف كنندگان در          كانال هاي بازاريابي است . تلاش تحقيقات آتي بايد بيشتر صرف ايجاد پلي بين سطوح روشن و آشكار خط مشي هاي آغازين و پاياني كانال هاي بازاريابي باشد كه در اين رابطه بايد اقتصاد و عوامل بوم شناختي در نظر گرفته شود . مقدمه : در سال هاي پاياني ۱۹۴۰ كارايي توليد عامل ضروري براي دستيابي به حفظ عملكرد خوب در عمليات تجاري موفق در بازار محسوب ميشد . در دهه ۱۹۵۰ محققان بازاريابي اين بحث را مطرح كردند كه شركت ها بايد توجه بيشتري به نيازها و خواسته هاي …

این محصول ارزشمند “تحقیق درباره آشنایی با بازاريابي كروی  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

همچنین ببینید

مقاله درباره عرضه

دانلود رایگان مقاله درباره عرضه این محصول با ارزش " مقاله درباره عرضه "را از فایل می دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *