خانه / علوم انسانی / با معماران عصر دیجیتال – اندیشه های فیلیپ کاتلر

با معماران عصر دیجیتال – اندیشه های فیلیپ کاتلر

دانلود رایگان با معماران عصر دیجیتال – اندیشه های فیلیپ کاتلر ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” با معماران عصر دیجیتال – اندیشه های فیلیپ کاتلر “را از فایل می  دانلود نمایید.


              مقاله با عنوان با معماران عصر دیجیتال – اندیشه های فیلیپ کاتلر در فرمت ورد در ۲۳ صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: انديشه هاي فيليپ كاتلرشما را پدر بازاريابي مي نامند. نظر خودتان چيست؟بازاريابي به چه معناست؟بسياري از مردم، بازاريابي را به معناي فروش و تبليغات درنظرمي گيرند. نسبت فروش و بازاريابي چيست؟شما تعبيربازاريابي نئاندرتالي را براي توصيف بازاريابي غيرواقعي به كار برده ايد. چه خطاها و اشتباهاتي مي تواند بازاريابي را از مسير صحيح خود دور سازد؟ مديريت بازاريابي چه وظايفي بر دوش دارد؟گامهاي بنيادين در فرايند بازاريابي كدام است؟به آميزه بازاريابي اشاره كرديد. مفهوم و جايگاه اين آميزه در بازاريابي را توضيح دهيد.شما اخيراً عامل سياست و باور همگاني را به ايـن عــوامل افزوده و عدد آن را به شش رسانيده ايد. اين نظر فروشندگان است. نظر خريداران كجا جاي دارد؟پس به جاي ۴P يعني آميزه بازاريابي از ديدگاه فروشندگان شما از ديدگاه خريداران چه پيشنهادي داريد؟بخش بندي و تقسيم بازار به چه معناست؟مي توانيد نمونه هايي از رويكرد تقسيم بندي بازار را بيان كنيد؟م …

این محصول ارزشمند “با معماران عصر دیجیتال – اندیشه های فیلیپ کاتلر  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

دانلود تحقیق روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی چاپ ۱۳ ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 14   روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی چاپ موضع مقاله : روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی . سال 1385 چکیده : یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش و پرورش خصوصاٌ در کشور ما، به کار نگرفتن روش های تدریس نوین در آموزش است. به همین سبب کیفیت آموزشی از سطح مطلوب برخوردار نیست و دانش آموزان علاقه زیادی به تحصیل نشان نمی دهند. یکی از دلائل آن عدم آشنایی معلمان با روش های نوین تدریس در ادبیات فارسی است. پیشرفت روز افزون علوم و تحقیقات گوناگون در حیطه های مختلف حاکی از آن است که اطلاعات بشر روز به روز افزایش می یابد و مطالب جدیدی به دست می آید.امروزه هر فرد بشر ناچار از استفاده یافته های جدید است . معلم بایدباروشهای مختلف تدریس آشنا باشد و باید بدانددر کدامین موقعیت آموزشی از کدامین روش استفاده نماید. آنچه دراین مقاله خواهد آمد، نگاهی است کوتاه و گذرا به روش های نوین تدریس در ادبیات فارسی ونقد آن سخن به میان خواهد آمد .سپس نتیجه گیری بعمل آمده ودر پایان پیشنهاداتی ارائ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *