خانه / علوم پایه / تحقیق درباره بررسی و ارزیابی مثلث هاي رلو

تحقیق درباره بررسی و ارزیابی مثلث هاي رلو

دانلود رایگان تحقیق درباره بررسی و ارزیابی مثلث هاي رلو ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق درباره بررسی و ارزیابی مثلث هاي رلو “را از فایل می  دانلود نمایید.


فرمت فایل :  word    ( قابل ویرایش)     تعداد صفحات:  16  صفحه     براي جابجا كردن يك جسم از چهار چرخه استفاده مي كنيم ولي اگر جسم سنگين باشد ممكنست محور چرخها در اثر سنگيني جسم كج شده و يا بشكند. همانطور كه اغلب ديده ايم براي حركت دادن چنين اجسامي سنگيني بهتر است چند غلتك استوانه اي شكل (مثل لوله يا ميله گرد قطور) را به موازات يكديگر روي زمين قرار دهيم ، سپس يك صفحه محكم مسطح روي آنها بگذاريم و بعد جسم سنگين را روي اين صفحه منتقل نمائيم ، با هل دادن اين دستگاه ، صفحه با بارش روي استوانه ها غلتيده و به جلو خواهد رفت . ضمن حركت بايد هر يكاز استوانه ها را كه به ترتيب از عقب دستگاه خارج مي شوند برداشته و مجداَ در جلو صفحه روي زمين قرار دهيم .       اگر زميني كه دستگاه روي آن حركت مي كند مسطح باشد ، جسم بدون تكان و به محاذات خود خواهد رفت . علت حركت بدون تكان جسم اينست كه مقطع استوانه اي چرخنده دايره است و دايره نيز به اصطلاح رياضيدانان يك منحني مسدود متساوي العرض مي باشد كه در نتيجه فاصله بين صفحه زير جسم و زمين هميشه ثاب …

این محصول ارزشمند “تحقیق درباره بررسی و ارزیابی مثلث هاي رلو  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق درباره تقاطعهاي غيرهمسطح

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب" فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات:93 چندين شكل تقاطع غيرهمسطح اصلي(اساسي) جهت تامين حركت هاي چرخشي در يك محل داراي اختلاف سطح وجود دارد.نوع شكلي كه در يك محل بخصوص استفاده مي گردد بوسيله تعداد بازوهاي چهارراه، حجم ترافيكي كه مستقيم عبور مي كند و حجمي كه حركت گردش خواهند داشت نوع ترافيك كاميون،توپوگرافي، فرهنگ، كنترل هاي طراحي و علائم گذاري مناسب تعيين مي گردد. در شرايطي كه يك تقاطع غيرهمسطح بطور معمول جهت تطبيق با شرايط يك محل خاص طراحي مي گردد بهتر است كه طرح كلي خروجي هاي در راستاي آزاد راه داراي درجاتي از يكنواختي باشند. علاوه بر اين از نقطه نظر احتمالي راننده، تمام تقاطع ها داراي يك نقطه خروج باشند كه در جلوي تقاطع هر كجا كه كاربردي باشد مستقر گردد. علائم گذاري و گردش بهره برداري مهمترين ملاحظاتي هستند كه در طراحي تقاطع غيرهمسطح وجود دارند. علامت گذاري هر طراحي بايد آزمايش گردد تا مشخص گردد كه آيا يك جريان ترافيك امن وهموار را تامين كند يا خير. نياز براي ساده سازي طراحي تقاطع غيرهمسطح از ديدگاه علامت گذاري و فهم راننده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *