خانه / علوم انسانی / اهداف غایی تربیت اسلامی را از دیدگاه قرآن و حدیث

اهداف غایی تربیت اسلامی را از دیدگاه قرآن و حدیث

دانلود رایگان اهداف غایی تربیت اسلامی را از دیدگاه قرآن و حدیث ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” اهداف غایی تربیت اسلامی را از دیدگاه قرآن و حدیث “را از فایل می  دانلود نمایید.


گرد آوری شده در ۲۵ صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش چکیده مفهوم «تربیت» درتعالیم وحی و سنت نبوی، بر پرورش استعدادهای درونی انسان و فراهم ساختن زمینه رشد استعدادهای آدمی دلالت می کند. به عبارت دیگر، در تربیت، عنایت و اهتمام به پیشبرد تمایلات فطری و استعدادهای متنوع متربی لحاظ شده؛ و تربیت نیز، در صورتی ثمربخش است که با عمل و کوشش متربی همراه باشد. غالب متفکران در تبیین اهداف ، به افقهای دور دست وادی تربیت و عنوان هدفهای غایی یا دراز مدت ، اهمیت ویژه ای می دهند و آن ها را دارای اولویت می دانند و در مراتب بعدی به ارائه هدفهای میانی (میان مدت ) و نیز هدفهای مرحله ای (کوتاه مدت ) می پردازند. اصول تربيت يكي از مقوله‏هاي بحث‏انگيز تربيت است؛ به‏گونه‏اي كه افراد مختلف به‏دليل در اختيار نداشتن تعريف و ملاك صحيحي از اصول، بحثها و مفاهيم گوناگون و نامتجانس تربيت را تحت عنوان اصول طبقه بندي كرده‏اند. لذا براي سر و سامان دادن به بحثهاي پراكنده درباره اصول تربيت و به‏كارگيري اصول در تعيين اهداف، روشها، محتوي و ارزشيابي فرايند تربيت، ارائه تعريفي دقيق از اصل تر …

این محصول ارزشمند “اهداف غایی تربیت اسلامی را از دیدگاه قرآن و حدیث  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد انتقال الكترونيكي وجوه و بانكداري الكترونيكي در ايران

لینک خرید و دانلود در پایین صفحه فرمت: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات: 333   فهرست:   عنوان                                    صفحه پيشگفتار فصل اول : تجارت الكترونيكي     1ـ1ـ مقدمه     2ـ1ـ مفهوم تجارت الكترونيكي     3ـ1ـ تاريخچه تجارت الكترونيكي     4ـ1ـ مزاياي ايجاد تجارت الكترونيكي     5ـ1ـ معايب تجارت الكترونيكي     6ـ1ـ مراحل تجارت الكترونيكي     7ـ1ـ مدلهاي تجارت الكترونيكي     8ـ1ـ عواملي كه باعث شتاب تجارت الكترونيكي شده‌اند     9ـ1ـ تجارب كشورها در خصوص تجارت الكترونيكي     10ـ1ـ اثرات تجارت الكترونيكي بر كشورهاي در حال توسعه     11ـ1ـ محدوديت‌هاي رشد تجارت الكترونيكي در كشورهاي در حال توسع ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *