خانه / علوم انسانی / بررسی تربیت از دیدگاه نهج البلاغه پرداخته

بررسی تربیت از دیدگاه نهج البلاغه پرداخته

دانلود رایگان بررسی تربیت از دیدگاه نهج البلاغه پرداخته ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” بررسی تربیت از دیدگاه نهج البلاغه پرداخته “را از فایل می  دانلود نمایید.


گرد اوری شده در ۲۵ صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش چکیده مفهوم «تربیت» درتعالیم وحی و سنت نبوی، بر پرورش استعدادهای درونی انسان و فراهم ساختن زمینه رشد استعدادهای آدمی دلالت می کند. به عبارت دیگر، در تربیت، عنایت و اهتمام به پیشبرد تمایلات فطری و استعدادهای متنوع متربی لحاظ شده؛ و تربیت نیز، در صورتی ثمربخش است که با عمل و کوشش متربی همراه باشد. غالب متفکران در تبیین اهداف ، به افقهای دور دست وادی تربیت و عنوان هدفهای غایی یا دراز مدت ، اهمیت ویژه ای می دهند و آن ها را دارای اولویت می دانند و در مراتب بعدی به ارائه هدفهای میانی (میان مدت ) و نیز هدفهای مرحله ای (کوتاه مدت ) می پردازند. اصول تربيت يكي از مقوله‏هاي بحث‏انگيز تربيت است؛ به‏گونه‏اي كه افراد مختلف به‏دليل در اختيار نداشتن تعريف و ملاك صحيحي از اصول، بحثها و مفاهيم گوناگون و نامتجانس تربيت را تحت عنوان اصول طبقه بندي كرده‏اند. لذا براي سر و سامان دادن به بحثهاي پراكنده درباره اصول تربيت و به‏كارگيري اصول در تعيين اهداف، روشها، محتوي و ارزشيابي فرايند تربيت، ارائه تعريفي دقيق از اصل ترب …

این محصول ارزشمند “بررسی تربیت از دیدگاه نهج البلاغه پرداخته  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد آزمون و كاليبراسيون و اندازه گيري

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 125   فهرست مندرجات عنوان صفحه پيشگفتار مقدمه 1- هدف و دامنه كاربرد 2- مراجع الزامي 3- اصطلاحات و تعاريف 4- الزامات مديريتي 4-1 سازماندهي 4-2 سيستم كيفيت 4-3 كنترل مد ارك 4-4- بازنگري درخواست‎ها، پيشنهادها و قراردادها 4-5 واگذاري آزمون و كاليبراسيون به پيمانكار فرعي 4-6 خريد خدمات و ملزومات 4-7 ارائه خدمت به مشتري 4-8 شكايات 4-9 كنترل كار نامنطبق آزمون و/يا كاليبراسيون 4-10 اقدام اصلاحي عنوان صفحه 4-11 اقدام پيشگيرانه 4-12 كنترل سوابق 4-13 مميزي‎هاي داخلي 4-14 بازنگري‎هاي مديريت 5- الزامات فني 5-1 كليات 5-2 كاركنان 5-3 جايگاه و شرايط محيطي 5-4 روش‎هاي آزمون و كاليبراسيون و صحه‎گذاري روش‎ها 5-5 تجهيزات 5-6 قابليت رديابي اندازه‎گيري 5-7 نمونه‎برداري 5-8 جابجايي اقلام مورد آزمون و كاليبراسيون 5-9 تضمين كيفيت نتايج آزمون و كاليبراسيون 5-10 گزارش‎دهي نتايج پيوست الف (جهت اطلاع): جدول الف‎-1، ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *