خانه / علوم انسانی / تحقيق لاتين به همراه ترجمه حركت ماوراي برنامه‌ريزي سنتي

تحقيق لاتين به همراه ترجمه حركت ماوراي برنامه‌ريزي سنتي

دانلود رایگان تحقيق لاتين به همراه ترجمه حركت ماوراي برنامه‌ريزي سنتي ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقيق لاتين به همراه ترجمه حركت ماوراي برنامه‌ريزي سنتي “را از فایل می  دانلود نمایید.


Visopt Shop Floor  يك سيستم زمان‌بندي براي حل مساتل برنامه‌ريزي پيچيده را ارائه مي‌دهد، وجود برخي امكانات ويژه برنامه‌ريزي، اين سيستم را از سيستم‌هاي برنامه‌ريزي متداول متمايز مي‌كند. به ويژه كه در طول زمان‌بندي براي رسيدن به هدف، فعاليتها، به صورت پويا برنامه‌ريزي مي‌شوند. ما در اين مقاله يكپارچه‌سازي برنامه‌ريزي و زمان بندي را به وسيله اين سيستم را تشريح كرده و چگونگي دست يافتن به  اين يكپارچگي را در سيستم برنامه‌ريزي كف كارگاهي ويسپوت را  شرح خواهيم داد.               تعداد :۱۶ صفحه متن ترجمه فارسي + ۱۳صفحه متن لاتين  چيزي که اين مقالات را متمايز کرده است آماده بودن مقالات و ظاهر زیبای آنها مي باشد تا خريدار از خريد خود راضي باشدمقالات را با ورژن  office2010  به بالا باز کنید   …

این محصول ارزشمند “تحقيق لاتين به همراه ترجمه حركت ماوراي برنامه‌ريزي سنتي  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند 102 صفحه همراه با منابع بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق. 12 تعریف برند. 12 تعریف مدیریت برند. 13 تفاوت برند و محصول. 14 مدیریت استراتژیک برند. 17 ارزش ویژه برند. 19 روش های ارزیابی برند. 20 تئوری های ارزش ویژه برند. 22 تئوری ارزش برند کلر. 22 آگاهی از برند. 23 وسعت و عمق آگاهی از برند. 24 مزیت های آگاهی از برند. 25 تصویر ذهنی از برند. 25 برجستگی برند. 27 عملکرد برند. 28 تصویرسازی ذهنی از برند. 28 قضاوت نسبت به برند. 30 احساسات نسبت به برند. 31 همنوایی با برند. 32 نقاط اشتراک و نقاط افتراق. 33 وفاداری به نام تجاری.. 35 سبد برند. 35 ضرورت کاهش تعداد نام های تجاری.. 35 ضرورت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 36 محدودیت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 37 بسط برند. 38 مفهوم کلاسیک نام تجاری.. 39 شرایط تعمیم برند. 39 رعایت تناسب در تعمیم برند. 40 چک لیست تصمیم به تعمیم برند. 41 انواع بسط نام تجاری.. 42 فشار بر نام تجاری از طریق بسط.. 48 واکنش عمومی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *