خانه / علوم انسانی / تحقیق در مورد طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد

تحقیق در مورد طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد

دانلود رایگان تحقیق در مورد طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق در مورد طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد “را از فایل می  دانلود نمایید.


لینک خرید و دانلود در پایین صفحه فرمت :word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات :۸۶   فهرست:   پيشرفت و تكامل MRP پيشرفت و تكامل اوليه اقدامات مديريتي تغيير يافته MRP MRP بعنوان يك سيستم اطلاعاتي مديريت امكانات و تداركات نمايش محاسباتي براي شركت XY ساختار توليد، فهرست و صورتحساب مواد اوليه و قانونمند كردن داده ورودي ليست اجزاي بكار رفته و شبكه بندي تثبيت نيازها و ملزومات Push and Pull عملكرد سفارشي MRP كنترل فعاليت توليدي چك ليست MRP خدمات مشتري (پس از فروش) كيفيت ابزارهاي مديريتي جديد جمع بندي و نتيجه گيري   طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد (MRPII) را مي توان بعنوان روشي براي طراحي و برنامه ريزي مديريتي، اجرا و كنترل فعاليت توليدي تعريف كرد. MRPII توسط شركتهاي توليد كننده ابداع و اختراع شد اما در اكثر صنايع غير توليدي نظير صنايع خدماتي و توزيع كننده نيز عموميت يافته است. MRPII در يك حلقه بسته يا حلقه اي داراي فيدبك (پسفورد) بصورت يكپارچه درآمده و در پيش بيني تقاضا، برنامه ريزي توليد و زمانبندي توليد و كنترل فعاليت توليدي بكار گرفته مي …

این محصول ارزشمند “تحقیق در مورد طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد انتقال الكترونيكي وجوه و بانكداري الكترونيكي در ايران

لینک خرید و دانلود در پایین صفحه فرمت: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات: 333   فهرست:   عنوان                                    صفحه پيشگفتار فصل اول : تجارت الكترونيكي     1ـ1ـ مقدمه     2ـ1ـ مفهوم تجارت الكترونيكي     3ـ1ـ تاريخچه تجارت الكترونيكي     4ـ1ـ مزاياي ايجاد تجارت الكترونيكي     5ـ1ـ معايب تجارت الكترونيكي     6ـ1ـ مراحل تجارت الكترونيكي     7ـ1ـ مدلهاي تجارت الكترونيكي     8ـ1ـ عواملي كه باعث شتاب تجارت الكترونيكي شده‌اند     9ـ1ـ تجارب كشورها در خصوص تجارت الكترونيكي     10ـ1ـ اثرات تجارت الكترونيكي بر كشورهاي در حال توسعه     11ـ1ـ محدوديت‌هاي رشد تجارت الكترونيكي در كشورهاي در حال توسع ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *