خانه / علوم انسانی / تحقیق در مورد طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد

تحقیق در مورد طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد

دانلود رایگان تحقیق در مورد طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق در مورد طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد “را از فایل می  دانلود نمایید.


لینک خرید و دانلود در پایین صفحه فرمت :word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات :۸۶   فهرست:   پيشرفت و تكامل MRP پيشرفت و تكامل اوليه اقدامات مديريتي تغيير يافته MRP MRP بعنوان يك سيستم اطلاعاتي مديريت امكانات و تداركات نمايش محاسباتي براي شركت XY ساختار توليد، فهرست و صورتحساب مواد اوليه و قانونمند كردن داده ورودي ليست اجزاي بكار رفته و شبكه بندي تثبيت نيازها و ملزومات Push and Pull عملكرد سفارشي MRP كنترل فعاليت توليدي چك ليست MRP خدمات مشتري (پس از فروش) كيفيت ابزارهاي مديريتي جديد جمع بندي و نتيجه گيري   طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد (MRPII) را مي توان بعنوان روشي براي طراحي و برنامه ريزي مديريتي، اجرا و كنترل فعاليت توليدي تعريف كرد. MRPII توسط شركتهاي توليد كننده ابداع و اختراع شد اما در اكثر صنايع غير توليدي نظير صنايع خدماتي و توزيع كننده نيز عموميت يافته است. MRPII در يك حلقه بسته يا حلقه اي داراي فيدبك (پسفورد) بصورت يكپارچه درآمده و در پيش بيني تقاضا، برنامه ريزي توليد و زمانبندي توليد و كنترل فعاليت توليدي بكار گرفته مي …

این محصول ارزشمند “تحقیق در مورد طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليد  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند 102 صفحه همراه با منابع بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق. 12 تعریف برند. 12 تعریف مدیریت برند. 13 تفاوت برند و محصول. 14 مدیریت استراتژیک برند. 17 ارزش ویژه برند. 19 روش های ارزیابی برند. 20 تئوری های ارزش ویژه برند. 22 تئوری ارزش برند کلر. 22 آگاهی از برند. 23 وسعت و عمق آگاهی از برند. 24 مزیت های آگاهی از برند. 25 تصویر ذهنی از برند. 25 برجستگی برند. 27 عملکرد برند. 28 تصویرسازی ذهنی از برند. 28 قضاوت نسبت به برند. 30 احساسات نسبت به برند. 31 همنوایی با برند. 32 نقاط اشتراک و نقاط افتراق. 33 وفاداری به نام تجاری.. 35 سبد برند. 35 ضرورت کاهش تعداد نام های تجاری.. 35 ضرورت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 36 محدودیت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 37 بسط برند. 38 مفهوم کلاسیک نام تجاری.. 39 شرایط تعمیم برند. 39 رعایت تناسب در تعمیم برند. 40 چک لیست تصمیم به تعمیم برند. 41 انواع بسط نام تجاری.. 42 فشار بر نام تجاری از طریق بسط.. 48 واکنش عمومی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *