خانه / علوم انسانی / دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری

دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری

دانلود رایگان دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری “را از فایل می  دانلود نمایید.


دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری موقعیت رشته کارآموز در مرکز کارآموزی: اگر بخواهم به موقعیت رشته خویش در واحد بپردازم باید بگویم که در واقع از زماني كه خريدار وارد شركت مي‌شود و كالاي مورد نظر خود را انتخاب مي‌كند، اينجانب موظف به صدور فاكتور و انجام امور حسابداري مي‌شوم.   بررسی شرح وظایف رشته کارآموز در مرکز کارآموزی: در حقيقت وظيفه‌ي اصلي، يادگيري سيستم حسابداري (پارسيان) مي‌باشد ولي در اين شركت وظايف ديگري همچون وصول برخي از چكها و كمك كردن در نظم شركت به بنده محول شده است.   امور جاری در دست اقدام در مرکز کارآموزی: باتوجه به شاخص اصلي يعني ايجاد بستر مناسب براي سهولت خريداران از جهت كيفيت و قيمت برآن شديم كه باتوجه به موضوع كاري يعني وهله‌ي اول پزشك، دانشجو، استاد، مراكز درماني و دانشكده هاي آموزشي به طور دوره‌اي يا ساليانه با ايجاد فروشگاه هاي ثابت و سيار وظيفه‌ي تامين را در حداقل زمان كاري به انجام برسانيم. و … در فرمت ورد در ۳۰ صفحه قابل ويرايش …

این محصول ارزشمند “دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند 102 صفحه همراه با منابع بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق. 12 تعریف برند. 12 تعریف مدیریت برند. 13 تفاوت برند و محصول. 14 مدیریت استراتژیک برند. 17 ارزش ویژه برند. 19 روش های ارزیابی برند. 20 تئوری های ارزش ویژه برند. 22 تئوری ارزش برند کلر. 22 آگاهی از برند. 23 وسعت و عمق آگاهی از برند. 24 مزیت های آگاهی از برند. 25 تصویر ذهنی از برند. 25 برجستگی برند. 27 عملکرد برند. 28 تصویرسازی ذهنی از برند. 28 قضاوت نسبت به برند. 30 احساسات نسبت به برند. 31 همنوایی با برند. 32 نقاط اشتراک و نقاط افتراق. 33 وفاداری به نام تجاری.. 35 سبد برند. 35 ضرورت کاهش تعداد نام های تجاری.. 35 ضرورت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 36 محدودیت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 37 بسط برند. 38 مفهوم کلاسیک نام تجاری.. 39 شرایط تعمیم برند. 39 رعایت تناسب در تعمیم برند. 40 چک لیست تصمیم به تعمیم برند. 41 انواع بسط نام تجاری.. 42 فشار بر نام تجاری از طریق بسط.. 48 واکنش عمومی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *