خانه / فنی و مهندسی / سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

دانلود رایگان سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) “را از فایل می  دانلود نمایید.

جهانی‌شدن تجارت و اقتصاد و پوياتر شدن رقابت، نقش مشتريان را در سازمان‌ها تغيير داده است نگاه امروز سازمان‌ها به مشتريان تنها يک مصرف‌کننده صرف نيست. مشتريان در سازمان‌های امروز در توليد کالا و ارائه خدمت، رویه‌های انجام امور و فرايندها، توسعه دانش و توان رقابتي، همراه و همگام اعضاي سازمان هستند. بنابراين مديريت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتري و خلق و ارائه ارزش به او از مهم‌ترین مباحث موردعلاقه و توجه محققان و مديران سازمان‌ها محسوب می‌شود. شرکت‌های امروزی از طریق تجزیه‌وتحلیل چرخه زندگی مشتری به افزایش ارزش مشتری دست‌یافته‌اند. ابزارها و فناوری‌های انبار داده، روابط عمومی و نحوه­ی برخورد با مشتریان و دیگر تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری، روش‌هایی هستند که فرصت‌های جدیدی را برای تجارت فراهم کرده‌اند؛ بنابراین، با جمع‌آوری داده‌های مربوط به مشتری و تصمیم‌گیری بر اساس الگوهای استخراج‌شده از روابط پنهان میان آن­ها، می‌توان به خواسته مشتری محوری خود جامه عمل پوشاند.&nbsp …

این محصول ارزشمند “سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

همچنین ببینید

مراحل ساخت فنداسيون ساختمانهاي اسكلت فلزي

دانلود رایگان مراحل ساخت فنداسيون ساختمانهاي اسكلت فلزي این محصول با ارزش " مراحل ساخت فنداسيون ساختمانهاي اسكلت فلزي "را از فایل می دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *