خانه / علوم انسانی / نظامنامه تحقيقات برق

نظامنامه تحقيقات برق

دانلود رایگان نظامنامه تحقيقات برق ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” نظامنامه تحقيقات برق “را از فایل می  دانلود نمایید.


لینک خرید و دانلود در پایین صفحه فرمت :word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات :۸   فهرست:   1- هدف ۱-۳- شورای تحقيقات برق ۲-۱-۳- وظايف شورا عبارت است از ۲-۳- واحد اجرايی شورا ۲-۲-۳- کميته تخصصی ۳-۳- کميته مرکزی تحقيقات منطقه ۴-۳- کميته های تحقيقاتی تحت پوشش کميته مرکزی تحقيقات منطقه ۴-۴-۳- نحوه انعقاد قرارداد با محققين مربوطه ۵-۳- کميته های تحقيقات شرکتهای بدون کميته مرکزی تحقيقات منطقه ۶-۳- کميته تحقيقات مستقل ۲-۶-۳- وظايف کميته های تحقيقات مستقل ۵-  نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای تحقيقات برق   1-1- سياستگزاری و ايجاد زمينه های رشد و شکوفايی تحقيقات در صنعت برق ۱-۲-  ايجاد هماهنگی در فعاليت های تحقيقاتی شرکتهای تابعه و وابسته ۱-۳- جهت دادن امور تحقيقات شرکتها به سمت ارائه راه حلهای مناسب در جهت رفع مسائل و مشکلات صنعت برق ۱-۴-  ايجاد ارتباط علمی و تخصصی با مجامع دانشگاهی داخل و خارج از کشور ۲- محدوده اجرا : امور برق / شرکتهای تابعه / وابسته. ۳- ارکان تحقيقات برق : ۱-  شورای تحقيقات برق ۲-  واحد اجرايی شور …

این محصول ارزشمند “نظامنامه تحقيقات برق  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند 102 صفحه همراه با منابع بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق. 12 تعریف برند. 12 تعریف مدیریت برند. 13 تفاوت برند و محصول. 14 مدیریت استراتژیک برند. 17 ارزش ویژه برند. 19 روش های ارزیابی برند. 20 تئوری های ارزش ویژه برند. 22 تئوری ارزش برند کلر. 22 آگاهی از برند. 23 وسعت و عمق آگاهی از برند. 24 مزیت های آگاهی از برند. 25 تصویر ذهنی از برند. 25 برجستگی برند. 27 عملکرد برند. 28 تصویرسازی ذهنی از برند. 28 قضاوت نسبت به برند. 30 احساسات نسبت به برند. 31 همنوایی با برند. 32 نقاط اشتراک و نقاط افتراق. 33 وفاداری به نام تجاری.. 35 سبد برند. 35 ضرورت کاهش تعداد نام های تجاری.. 35 ضرورت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 36 محدودیت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 37 بسط برند. 38 مفهوم کلاسیک نام تجاری.. 39 شرایط تعمیم برند. 39 رعایت تناسب در تعمیم برند. 40 چک لیست تصمیم به تعمیم برند. 41 انواع بسط نام تجاری.. 42 فشار بر نام تجاری از طریق بسط.. 48 واکنش عمومی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *