خانه / علوم انسانی / و نقش تربیت دینی را در اخلاق فردی و اجتماعی

و نقش تربیت دینی را در اخلاق فردی و اجتماعی

دانلود رایگان و نقش تربیت دینی را در اخلاق فردی و اجتماعی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” و نقش تربیت دینی را در اخلاق فردی و اجتماعی “را از فایل می  دانلود نمایید.


گرد آوری شده در ۲۵ صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش چکیده مفهوم «تربیت» درتعالیم وحی و سنت نبوی، بر پرورش استعدادهای درونی انسان و فراهم ساختن زمینه رشد استعدادهای آدمی دلالت می کند. به عبارت دیگر، در تربیت، عنایت و اهتمام به پیشبرد تمایلات فطری و استعدادهای متنوع متربی لحاظ شده؛ و تربیت نیز، در صورتی ثمربخش است که با عمل و کوشش متربی همراه باشد. غالب متفکران در تبیین اهداف ، به افقهای دور دست وادی تربیت و عنوان هدفهای غایی یا دراز مدت ، اهمیت ویژه ای می دهند و آن ها را دارای اولویت می دانند و در مراتب بعدی به ارائه هدفهای میانی (میان مدت ) و نیز هدفهای مرحله ای (کوتاه مدت ) می پردازند. اصول تربيت يكي از مقوله‏هاي بحث‏انگيز تربيت است؛ به‏گونه‏اي كه افراد مختلف به‏دليل در اختيار نداشتن تعريف و ملاك صحيحي از اصول، بحثها و مفاهيم گوناگون و نامتجانس تربيت را تحت عنوان اصول طبقه بندي كرده‏اند. لذا براي سر و سامان دادن به بحثهاي پراكنده درباره اصول تربيت و به‏كارگيري اصول در تعيين اهداف، روشها، محتوي و ارزشيابي فرايند تربيت، ارائه تعريفي دقيق از اصل تر …

این محصول ارزشمند “و نقش تربیت دینی را در اخلاق فردی و اجتماعی  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

مطلب پیشنهادی

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند

مبانی نظری و پیشینه استراتژی های توسعه برند 102 صفحه همراه با منابع بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق. 12 تعریف برند. 12 تعریف مدیریت برند. 13 تفاوت برند و محصول. 14 مدیریت استراتژیک برند. 17 ارزش ویژه برند. 19 روش های ارزیابی برند. 20 تئوری های ارزش ویژه برند. 22 تئوری ارزش برند کلر. 22 آگاهی از برند. 23 وسعت و عمق آگاهی از برند. 24 مزیت های آگاهی از برند. 25 تصویر ذهنی از برند. 25 برجستگی برند. 27 عملکرد برند. 28 تصویرسازی ذهنی از برند. 28 قضاوت نسبت به برند. 30 احساسات نسبت به برند. 31 همنوایی با برند. 32 نقاط اشتراک و نقاط افتراق. 33 وفاداری به نام تجاری.. 35 سبد برند. 35 ضرورت کاهش تعداد نام های تجاری.. 35 ضرورت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 36 محدودیت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 37 بسط برند. 38 مفهوم کلاسیک نام تجاری.. 39 شرایط تعمیم برند. 39 رعایت تناسب در تعمیم برند. 40 چک لیست تصمیم به تعمیم برند. 41 انواع بسط نام تجاری.. 42 فشار بر نام تجاری از طریق بسط.. 48 واکنش عمومی ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *