خانه / عمومی و آزاد / مقاله بازاريابي گوشت طيور

مقاله بازاريابي گوشت طيور

دانلود رایگان مقاله بازاريابي گوشت طيور ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” مقاله بازاريابي گوشت طيور “را از فایل می  دانلود نمایید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۷   بازاريابي گوشت طيور كسي كه در كار مرغداري به درآمد مي انديشد، بايد قبل از پايه گذاري آن، مسائل بازار و بازار يابي را در رابطه با امكانات ايستگاه يا فارم در مد نظر داشته و مورد تجزيه و تحليل قرار دهد تا به محض حصول اطمينان از با صرفه بودن كار به طرح ريزي و احداث مؤسسه جوجه كشي يا مرغداري و يا كشتارگاهي مورد انتظار اقدام نمايد. در شرائط فعلي ( در كشور ما) غالباً تخم مرغ و نيمچه هاي گوشتي توليدي را بدون اينكه كاري بر روي آنها انجام گيرد از طريق واسطه ها به مصرف كنندگان تحويل داده و يا در اختيار مرغ فروشيها مي گذارند. در اين حالت مسلماً توليد كننده بايد به سود مختصري راضي باشد چون، واسطه ها مي خواهند سود ببرند. در مرغداريهايي كه در نزديكي بازار فروش متمركزند،مقرون به صرفه ان است كه خود توليد كننده گوشت و تخم مرغ را مستقيماً در اختيار متقاضيان خصوصي منازل و يا مصرف كنندگان عمده (مانند رستورانها و بيمارستانها) قرار دهد. البته بازار يابي بوسيله خود توليد كننده وجود انبارهاي ويژه و وسايل حمل و …

این محصول ارزشمند “مقاله بازاريابي گوشت طيور  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

همچنین ببینید

دانلود مقاله کامل درباره اولین دانشمندی که نوبل را دریافت کرد- تاریخچه علم شیمی- علت تشکیل رنگین کمان

دانلود رایگان دانلود مقاله کامل درباره اولین دانشمندی که نوبل را دریافت کرد- تاریخچه علم شیمی- علت تشکیل رنگین کمان این محصول با ارزش " دانلود مقاله کامل درباره اولین دانشمندی که نوبل را دریافت کرد- تاریخچه علم شیمی- علت تشکیل رنگین کمان "را از فایل می دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *