خانه / علوم انسانی / پروژه مطالعه و بررسي تاثير استفاده از تكنولوژي و رسانه هاي آموزشي در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان از ديدگاه دبيران علوم

پروژه مطالعه و بررسي تاثير استفاده از تكنولوژي و رسانه هاي آموزشي در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان از ديدگاه دبيران علوم

دانلود رایگان پروژه مطالعه و بررسي تاثير استفاده از تكنولوژي و رسانه هاي آموزشي در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان از ديدگاه دبيران علوم ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” پروژه مطالعه و بررسي تاثير استفاده از تكنولوژي و رسانه هاي آموزشي در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان از ديدگاه دبيران علوم “را از فایل می  دانلود نمایید.

                نوع فایل: word قابل ویرایش ۸۰ صفحه   چکیده: در این مجموعه سعی شده که نگاهی کوتاه و گذرا درارزشیابی کیفی یا توصیفی داشته باشیم و تلاش کرده ایم تا بتوانیم همکارانی را که با این ارزشیابی آشنایی ندارند و یا ابزار و روشها را نمی دانند تا حدّی یاری دهیم. در این مباحث ابتدا در خصوص ارزشیابی و اهداف آن و اعتبار و اهمیّت ارزشیابی سخن به میان آمده دسته بندی ارزشیابی ها را داریم و با توجه به اهمیت ارزشیابی تکوینی و ارتباط داشتن این ارزشیابی با ارزشیابی توصیفی سعی شده تا اهداف و اهمیّت ارتباط آن بیان شود.بعد از این موارد به بررسی ارزشیابی کمّی و کیفی و تفاوت آنها و ارزشیابی توصیفی و کاربرد وابزارهای آن صحبت شده و راهکارهای مناسب جهت چگونگی استفاده از ابزارها و نتایج حاصل از ارزشیابی توصیفی ارائه شده است. مقدمه: طرح ارزشیابی توصیفی مشهور به ارزشیابی کیفی یا طرح حذف نمره ،تجربه نو آورانه ی برخاسته از عمل در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ایران است.این طرح به صورت پیش آزمایشی در سال تحصیلی ۸۲-۸۱ اجرا و ارزشیابی شد. گزارش ارزشیابی طرح ت …

این محصول ارزشمند “پروژه مطالعه و بررسي تاثير استفاده از تكنولوژي و رسانه هاي آموزشي در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان از ديدگاه دبيران علوم  “توسط پورتال  فایل می  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: file-me.ir

همچنین ببینید

دانلود پروپوزال رشته مدیریت ارتباط ماهیت شغل و خلاقیت کارکنان

دانلود رایگان دانلود پروپوزال رشته مدیریت ارتباط ماهیت شغل و خلاقیت کارکنان این محصول با ارزش " دانلود پروپوزال رشته مدیریت ارتباط ماهیت شغل و خلاقیت کارکنان "را از فایل می دانلود نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *