خانه / علوم انسانی / پاورپوینت مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات)

پاورپوینت مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات)

                نوع فایل:power point قابل ویرایش: ۶۰ اسلاید   قسمتی از اسلایدها: ۴- مشترياني كه از سازمان رضايت زيادي دارند، تجربيات مثبت خود را به  ديگران منتقل مي كنند و به اين ترتيب وسيله تبليغ براي سازمان شده و در نتيجه هزينه جذب مشتريان جديد را كاهش مي دهند، اين موضوع بويژه براي ارائه دهندگان خدمات عمومي بسيار مهم است. زيرا شـهرت و اعتبار آنها و بيان مزايا و نكات مثبت آنها از سوي ديگران منبع مهم جلب اعتماد عمومي است. ۵ـ رضايت مشتري (ارباب رجوع)  نوعي بيمه در برابر اشتباهات احتمالي سازمان مي باشد كه با توجه به تغييرات مستمر در شيوه ارائه خدمات وقوع آنها اجتناب ناپذير است مشتريان دایمي وراضي در مواجهه با چنين موقعيتهايي اغماض بيشــتري دارند ، زيــرا به دليل تجربيات خوشايند قبلي، اشتباهات اندك سازمان را به راحتي ناديده مي گيرند .   فهرست مطالب واسلایدها:   مفهوم مشتری مداری   چراهای مشتری مداری؟   چرا همیشه حق با مشتری است؟  (The customer is allways right)   هنر مشتری مداری چیست؟ &n ...

همچنین ببینید

جنگ ايران و عراق

جنگ ايران و عراق لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *