خانه / علوم انسانی / پاورپوینت SOCIAL MARKETING

پاورپوینت SOCIAL MARKETING

                نوع فایل:power point قابل ویرایش: ۴۵ اسلاید   قسمتی از اسلایدها: •ممکن است مخاطبان، آنچه را که ما می‌فروشیم نخرند! •و یا آنچه را مردم می‌خواهند ما  نداشته باشیم. •گروه مخاطب می‌توانند به جای ديگری بروند، کار ديگری بکنند و يا رفتار فعلی‌شان را ادامه دهند. •اصلاح برنامه‌ها، خدمات يا محصولات برای رقابت با رفتارهای کمتر جذاب، کمتر در دسترس و گران‌تر ضرورت دارد.   فهرست مطالب واسلایدها: بازاريابي اجتماعي تعريف بازاريابي اجتماعي تفاوات بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی آميزه بازاريابي اجزای آميزه بازاريابي محصول(يا خدمت)   Product قيمت (Price) مکان(توزيع) Place  ترويج (  Promotion) عموم مردم (Publics)  شراکت و همکاری (Partnership)  سیاست و سياستگذاري (Policy) سلسله منابع عوامل موثر بر بازاريابي  ده نكته كليدي در بازاريابي اجتماعي  مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي  موارد کاربر ...

همچنین ببینید

جنگ ايران و عراق

جنگ ايران و عراق لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *